چگونه بفهمیم کولر گازی گرم می شود؟

نحوه استفاده از گرمایش کولر گازی در فصل زمستان: در فصل زمستان نیاز به هوای گرم در خانه و محل کار افزایش می یابد، برای تامین گرما در این فصل از وسایل مختلفی استفاده می شود که یکی از این وسایل کولر گازی است. کولر گازی به عنوان سیستم تهویه مطبوع استفاده می شود، اکثر مدل ها هوای سرد و گرم را تامین می کنند و در هر فصل باید تنظیمات را تغییر دهیم تا حالت سرد به گرم یا برعکس تغییر کند. بنابراین در این مقاله به بررسی این مورد می پردازیم.


فرقی نمی کند کولر گازی شما چه مارکی باشد، این یک موضوع کلی است و برای همه برندها جواب می دهد.
برای استفاده از گرمایش کولر گازی ابتدا باید بدانیم کولری که در منزل یا محل کار ما نصب می شود حالت گرمایشی نیز دارد. یا نه؟ زیرا همه مدل ها این عملکرد را ندارند و برخی فقط تک حالت هستند یعنی فقط برای حالت خنک کننده طراحی شده اند.

چگونه بفهمیم کولر گازی گرم می شود؟
1: به دفترچه راهنمای کولر گازی مراجعه کنید و ببینید آیا در این مدل حالت گرمایش وجود دارد یا خیر.
2: پلاک یا برچسب کنار پنل داخلی و خارجی توضیحات و مشخصات فنی در آن درج شده است، مشخصات برق را در حالت سرمایش و گرمایش بخوانید. اگر قدرت گرمایش را توضیح دهد یعنی کولر گازی گرمایشی هم دارد.
3: تنظیمات روی کنترلر، با تغییر تنظیمات روی کنترلر می توان متوجه شد که کولر در حال خنک شدن است یا خیر.
بیشتر بدانید: چرا ریموت کنترل کولر گازی کار نمی کند؟
چگونه کولر گازی را برای حالت گرمایش تنظیم کنیم؟
برای تغییر وضعیت کولر گازی از سرد به گرم باید تنظیمات کنترلی کولر گازی را تغییر دهید. در حالت خنک کننده کولر گازی تنظیمات روی گزینه COOL می باشد یعنی در حالت سرد ابتدا باید این گزینه را تغییر دهید.

برای تغییر این حالت دکمه Master control یا MODE را روی کنترل کولر گازی پیدا کنید. با زدن این دکمه گزینه ها تغییر می کنند و باید این گزینه را روی HEAT قرار دهید یعنی در برخی مدل های دیگر با زدن دکمه MODE گزینه ها به شکلی در می آیند که برای حالت گرمایش باید به شکل خورشید تنظیم کنید. . .

با تغییر این حالت، کولر گازی اکنون روی حالت گرما قرار می گیرد. معمولاً حدود 5 دقیقه طول می کشد تا تغییرات انجام شود و کمپرسور کولر گازی در حالت گرمایش شروع به کار کند.

اکنون می توانید دما را نسبت به دمای دلخواه خود تغییر دهید. دما از 16 تا 30 درجه قابل تغییر است. دمای معمولی 24 برای خانه توصیه می شود.

 

در زیر چند عکس از مدل های کنترل کولر گازی با تنظیمات حالت گرمایش را مشاهده می کنید.

اگر تنظیمات را به حالت گرما تغییر دهید و بعد از 10 تا 15 دقیقه هوای خروجی خیلی گرم نیست و با فشار بسیار کم کار می کند که اصلا راضی کننده نیست، کولر گازی باید به صورت دوره ای سرویس شود. در سرویس دوره ای تمامی شستشوها انجام شده و میزان گاز اندازه گیری می شود

استفاده از خدمات ما:
اگر کولر گازی شما به هر دلیلی مشکل دارد و نیاز به سرویس دوره ای دارد و یا می خواهید در حالت گرما و سرویس شارژ گاز توسط تکنسین مجرب کار کند. برای تعمیر و سرویس کولر گازی می توانید با مرکز خدمات تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت تعمیرات کولر گازی شما را سفارش دهند.

توجه داشته باشید که نشتی یابی و شارژ گاز نیاز به یک متخصص دارد، بنابراین ما متخصصان حرفه ای داریم که این کار را به صورت حرفه ای و با ضمانت برای شما انجام می دهند.

 

 




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: